četvrtak, 13. studenoga 2014.

Što bih htio postati u životu?


Htio bi biti Programer ili nešto vezano uz računalstvo.Razlozi su jednostavni,volim istraživati takve stvari raditi i slično, a posao ću vrlo lako naći jer kako kažu fali programera! To što ja želim biti takvo nešto, može se promijeniti i ideš gdje te život odnese ali ja ciljam u ovom smjeru trenutno. Uzor bi mi mogao biti npr. Markuss Persson "Notch". Naime taj čovjek je 2009. u Stocholmu počeo iz puke zabave pisati kod i testirati nešto...Dobio je prvu verziju Minecrafta. Uskoro nakon toga s par svojih prijatelja otvorio je kompaniju "Mojang" i u vrlo kratkom roku prikupili su milijun igrača. Naravno taj broj je počeo rasti i doseže oko 410 milijna do sada. Notch više ne radi u Mojangu, a bogatsvo mu se procjenjuje na više od 2. i pol milijarde dolara. Microsoft je sada vlasnik Mojanga... I toliko o tome, nadam se da ću i ja nešto takvo postići što je vrlo malo vjerovatno ali uvijek postoji ona mala šansa :).



Vlasnici servera "Mineplex" i "Hypixel"(ima još ali ovi su poznatiji) su pomoću Minecrafta postali isto jako bogati :).

Nema komentara:

Objavi komentar